Contact

Contact
Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op.
Op de website staat veel informatie over wat we doen, hoe we werken en wie we zijn. Misschien heb je daar toch nog vragen over of wil je iets anders weten. Als je vragen hebt, kun je ons goed bereiken door ons te mailen op info@topp-zorg.nl. Wij nemen dan contact op om jouw vraag of aanmelding te bespreken en informeren jou over hoe het verder gaat.
Openingstijden
Afspraken (diagnostiek, behandeling)
Maandag- Vrijdag: 9.00 – 17.00
Contactgegevens nieuwe cliënten
Email: info@topp-zorg.nl
In verband met de privacy wetgeving willen we je vragen geen persoonlijke informatie te delen via onbeveiligde e-mail. We ontvangen in deze mail graag jouw naam, het e-mailadres en het telefoonnummer waarop je bereikbaar bent. Ook kan je kort omschrijven of je contact zoekt voor jezelf of iemand anders, bijvoorbeeld een kind.
Contactgegevens voor cliënten in zorg
Wil je contact met ons, bijvoorbeeld om een afspraak af te zeggen? Je hebt met je behandelaar afgesproken hoe jullie communiceren. Dat kan via Therapieland of Zaurus. Je kunt op deze manier veilig met je behandelaar communiceren. Is je behandelaar met vakantie of afwezig? Benader dan onze ondersteuners via info@topp-zorg.nl. In verband met de privacy wetgeving willen we je vragen geen persoonlijke informatie te delen via onbeveiligde e-mail. We ontvangen in deze mail graag jouw naam, het e-mailadres en het telefoonnummer waarop je bereikbaar bent. Ook kan je kort omschrijven of je contact zoekt voor jezelf of iemand anders, bijvoorbeeld een kind.
Telefonische bereikbaarheid tussen 9.00-17.00
Ons telefoonnummer voor beide locaties (Driebergen en Zeist) is 0343 – 769154.
De telefoon staat vaak doorgeschakeld naar de voicemail. Als je een boodschap inspreekt dan bellen wij je zo snel mogelijk terug. Een mail sturen naar info@topp-zorg.nl kan ook.
Telefonische bereikbaarheid in weekenden, feestdagen en buiten kantoortijden
We luisteren de voicemail de eerste werkdag af. Indien er sprake is van een crisis of noodgeval dien je te bellen met je huisarts of de crisisdienst.
Wat te doen bij een crisissituatie
Als jij of jouw kind in een psychische crisissituatie verkeert en direct hulp nodig heeft volg dan de stappen die beschreven zijn in je crisissignaleringsplan. In dit plan staat wat je kunt doen. Er staat in met wie je binnen en buiten kantoortijden contact op kunt nemen en op welke manier je dit kunt doen.
Tijdens kantooruren kun je direct contact opnemen met jouw behandelaar via de chat in Therapieland of Zaurus. Let op: je behandelaar reageert alleen op haar werkdagen en binnen kantoortijden (9.00-17.00). Als je twijfelt of jouw behandelaar werkt en je hebt een vraag die niet kan wachten, stuur dan een mail naar info@topp-zorg.nl of spreek de voicemail in (0343-769154).
Buiten kantoortijden kun je altijd contact opnemen met de huisartsenpost. Zij kunnen je eventueel verwijzen naar de crisisdienst. De crisisdienst biedt mensen die dringend psychiatrische hulp nodig hebben snelle opvang en behandeling.
Telefonisch spreekuur ‘Ziekte en rouw in het gezin’
TOPP-zorg biedt wekelijks een telefonisch spreekuur voor gezinnen uit de regio Zuidoost Utrecht waarvan een van de ouders een ernstige ziekte heeft of een gezinslid (ouder of kind) is overleden. Tijdens het spreekuur kan je als ouders vragen stellen over verschillende onderwerpen die spelen tijdens deze stressvolle periode.
Het telefoonnummer van het wekelijkse spreekuur is 030-6336085 en is bereikbaar op donderdagen tussen 11.00 en 12.00 uur. Lees meer…
Algemene voorwaarden
De algemene voorwaarden opgesteld door GGZ-Nederland zijn van toepassing. U vindt deze hier.
Routebeschrijving en bereikbaarheid
TOPP-zorg is goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer. In de directe omgeving van beide locaties is voldoende parkeergelegenheid.
Locatie Driebergen
Locatie Zeist